התורה הבסיסית שעליה נשען כל תהליך קידום האתרים- Search Engine Optimization הוא למעשה שדרוג אתרים ושיפורם עד שהם מגיעים למצב אופטימלי עבור מוחות העל של ניתוח אלגוריתמי שמתבצע בעזרת מנועי החיפוש.
אמנם מנועי חיפוש הופכים מפעם לפעם להיות מתוחכמים יותר, עדיין חסרה להם תכונה מרכזית אחת שעשויה להוביל את תחום קידום האתר למערך הדירוג המשובח יותר של תוצאות החיפוש, תכונה זו היא, כמובן, אנושיות. רק בני אדם יוכלו להבין את הרגשות והחוויות שעוברים על המשתמשים האנושיים. נדמה, כי לעולם לא יהיו מתחרים לאנשי המקצוע המיומנים בתחום קידום האתרים. רק דרך תהליך אופטימיזציה זה ניתן לסייע באופן יעיל ומוצלח למנועי החיפוש את הרעיון המרכזי העומד מאחורי כל משאב אינטרנטי ומה מידת הנחיצות והרלוונטיות שלו עבור קהל המשתמשים הרלוונטי. תהליך הקידום עוסק בכמה עשרות אספקטים שאמורים ליישר את האתר לפי דרישות מנועי החיפוש ולמצבו כיותר רלוונטי עבור המשתמשים על פי שורת השאילתה שלהם. לעתים כל פרמטר כזה שמנותח על ידי צוות אנשי קידום האתרים נראה שולי ולא משמעותי, אך שילובם מספק עבודה מרוכזת שמאפשרת שיפור חוויית המשתמש ושדרוג ניתוח של האתר בעיני מנועי החיפוש.
למה צריך להפעיל את תורת קידום האתרים?
הפרסום דרך אתרי האינטרנט הוא יעיל ומהיר במיוחד. בכל רגע נתון משתמשים ברשת האינטרנט מיליוני בני אדם בכל רחבי העולם. כל אחד מהם עשוי להיות לקוח פוטנציאלי ויש לראות אותו ככזה ולנסות להגיע אליו ככל האפשר. הדרך היעילה ביותר על מנת למשוך את המשתמש כלקוח היא להגיע למצב של נראות אפקטיבית וראויה בין תוצאות החיפוש. ככל שהאתר מופיע במיקום גבוה ופופולרי יותר, כך מספר המתעניינים בו יהיה גדול ומן הסתם אחוזי הלקוחות יעלו באופן מהותי. השאלה היא רק איך מנסים לשכנע את מנוע החיפוש להעניק דווקא לאתר זה ולא למתחריו את המיקום בעל הנראות הגבוהה מכולם? התשובה היא חד משמעית: באמצעות שירותי קידום אתרים בגוגל ניתן להקל על מנועי החיפוש ובראשם גוגל להבין את תוכן האתר, את איכותו ואת הרלוונטיות שלו למשתמשים, הלקוחות בפוטנציאל. באמצעות שילובן של מילות מפתח ייחודיות ואפקטיביות. בנוסף, שיפור תקלות טכניות שעלולות לפגום בחוויית המשתמש, כגון התקלה המוכרת 404- שמאתגרת את המשתמש בהנחה שהדף שחיפש- אינו קיים עוד באתר… שמומרת ביתר קלות על ידי צוות המקדמים בהפניות 301 או 302 בהתאמה.