הישרדות עסקים תלויה במכירות ובהתאמה לדרישות הצרכנים, והגדלת המכירות דורשת נוכחות דיגיטלית חזקה. בשנת 2020, המסחר האלקטרוני משמעותי למכירות, ואם אתם רוצים שהעסק שלכם יצליח להרוויח כראוי, חשוב מאוד לבצע קידום אתרי מכירות באמצעות שיטות יעילות וחזקות.
עולם המסחר האלקטרוני תלוי בטכניקות מתקדמות של קידום אתרי מכירות, שאפשרות לאתר שלכם לבלוט על פני אתרים מתחרים, להמיר לקוחות פוטנציאליים רבים יותר ללקוחות משלמים ונאמנים, ובסופו של דבר להגביר את המכירות.
גם אתם וגם האתר שלכם חייבים להיות מעודכנים
קידום אתרים הוא תחום שמתפתח ללא הרף, ושיטות העבודה המומלצות משתנות באופן קבוע, ולכן יתכן שתתקשו לדעת אם אתם עושים כל מה שאתם יכולים על מנת להגדיל את המכירות באמצעות שיטות קידום אתרים.
אבל אל דאגה. יש שפע של טכניקות מוכחות שניתן ליישם, ובמאמר זה תלמדו כמה טיפים מעולים לגבי השיטות הטובות ביותר של קידום אתרים להגדלת המכירות.
1. שימוש חכם במילות מפתח
מילות מפתח בתהליך קידום אתרי מכירות אינן משמשות היום כפי שהיו פעם, אבל עדיין מהוות חלק חיוני במשוואה. ללא מילות מפתח, לקוחות פוטנציאליים לעולם לא ימצאו אתכם כשהם מחפשים את השירותים או המוצרים שלכם, וזו הסיבה שמילות מפתח הן אבן הפינה באסטרטגיית קידום האתר שלכם.
נניח, למשל, שהעסק שלכם מוכר מוצרי דייג. ביטוי מילות מפתח ברורות שתרצו לדרג יהיה מוצרי דייג. יחד עם זאת, קיימות מילות מפתח וביטויים אחרים שלקוחות פוטנציאליים ודאי ישתמשו בהם על מנת לאתר את המוצרים שאתם מוכרים, ואתם קובעים מהם הביטויים שתתחילו ליישם במקומות שונים באתר שלכם:
- תוכן האתר
- עמודי האתר
- כתובת האתר
- כותרות האתר
- תיאורי תמונות
- תיאורי מטא
- כותרות עמודים.
2. שימוש באדוורדס
AdWords של גוגל הוא מקום נהדר להתחיל במחקר מילות מפתח, אבל קיימים המון כלים אחרים לתכנון מילות מפתח, שתוכלו להשתמש בהם. אל תשכחו ממילות המפתח הארוכות, מכיוון שמחצית מכל שאילתות החיפוש הן באורך של ארבע מילים ויותר, ויש פחות תחרות לביטויים האלה, עם שיעורי המרה גבוהים יותר.
כאשר יש לכם את מילות המפתח הנכונות, הן יסייעו לכם להגיע אל לקוחות פוטנציאליים שמחפשים לקנות את מה שאתם מוכרים.
3. יצירת תוכן מהמם
מילות מפתח לא ישיגו את המטרה ללא תוכן נהדר, וללא התוכן, הן ישמשו רק כסלט של מילים. אבל תוכן הוא יותר מסתם כלי למילות מפתח. זהו כלי שתוכלו להשתמש בו על מנת להמיר לקוחות פוטנציאליים. זהו כלי בעל ערך שאתם יכולים להציע ללקוחות, ונחשב למשאב שניתן לשיתוף שתוכלו להשתמש בו כדי להגיע לקהלים חדשים.
כשאתם מספקים את התוכן הטוב, הרלוונטי המרתק והסמכותי ביותר באינטרנט, לקוחות פוטנציאליים ימצאו את המותג שלכם לפני שהם ימצאו אותו באתרים אחרים, וכך אתם מקבלים הזדמנות לבנות מערכות יחסים ולהמיר לידים ללקוחות.
ומה השורה התחתונה פה?
חשוב לזכור שיצירה ושמירה על אסטרטגיה מקיפה שמעדיפה את המרכיבים שחיוניים לתהליך נכון של קידום אתרי מכירות, חשוב לא פחות מיישום התוכנית, מכיוון שזו הדרך הטובה ביותר להבטיח בניית מכונת קידום אתרים משומנת היטב שתסייע לכם להגביר את המכירות.
אתם יכולים ללמוד את הכלים והטכנולוגיות הדרושים כדי לעמוד באתגרי קידום האתר שלכם, אבל זהו תהליך ארוך ומקיף שדורש עיסוק במשרה מלאה, מה שאומר שכמעט ולא יישאר לכם זמן לנהל את בית העסק שלכם.
לכן השילוב המנצח הוא הבנה בקידום אתרים ושכירת שירותי חברת קידום אתרים שבקיאה בהליכים הדרושים לקדם את האתר שלכם בהתאמה להנחיות המשתנות של גוגל.