עיריית ירושלים, באמצעות האגף לקידום עסקים, יצאה בפרויקט "אוטו אוכל" אשר יסייע לקידום עסקי מזון ירושלמיים וינגיש אותם לציבור במרחבי העיר. בין העסקים שיקחו חלק במיזם: "אגאדיר", "פיצה הום", "בורגרס בר", "בורגר שגב" ו"חכמת הבורקס".
במסגרת המיזם כל רכב יוצב במיקום שיאושר ויעודכן מדי שבוע. הרכבים יוצבו בפארקים עירוניים כדוגמת פארק ניות, גן סאקר, פארק ירושלים, פארק הארזים ועוד. כמו כן יוצבו הרכבים מעת לעת בשכונות ברחבי העיר, תוך התחשבות בעסקים הקיימים באותם אזורים.
המיזם יתקיים בהתאם להנחיות התו הסגול והריחוק החברתי הנדרש והוא מגיע כיוזמה של העירייה במטרה לסייע לעסקים בעיר לחזור לשגרה.
ראש העיר ירושלים, משה ליאון: "מדובר בצעד נוסף לפיתוח והעצמת בעלי העסקים, המתווסף לשורה של מהלכים הכרחיים ובפרט בתקופת משבר הקורונה. בעלי העסקים בעיר הם נכס חשוב לציבור, לתרבות ולתיירות".