תמונות ברשתות החברתיות של מדפי בירה ריקים, ואינספור בדיחות ויראליות על בירה קורונה, ובירה בכלל לצד מוכיחות שוב שיתכן ואין דבר כזה פרסום רע בייחוד לאור הנתונים על צריכת האלכוהול המוגברת בתקופת הקורונה.
יום הבירה הבינלאומי המצוין מידי שנה ב-7 לאוגוסט מקבל השנה משמעות מיוחדת, כאשר המגיפה שמשגעת את העולם בחצי השנה האחרונה נושאת את שמה של אחת הבירות המפורסמות בעולם.
תוסיפו למאורע גם עשרות מיליוני בני אדם שמבלים זמן ממושך בבידוד ביתי ובהסגרים, ורצון כללי לאלחש במעט את המחשבות המציקות בשל חוסר הוודאות הכללי, ותקבלו עליה במכירות אלכוהול בכלל, ובמכירות בירה בפרט, לצד אינספור בדיחות רשת על מותג בירה קורונה: תמונות של מדפי בירה ריקים של כל מותג בירה אפשרי מלבד ה"קורונה" הלא היא: "הבירה שסובלת מבידוד חברתי", והצעות לסלוגן החדש של המותג: "קורונה. לא הווירוס עצמו".
למי שליבו נכמר על מותג הבירה המקסיקני, ולמרות דיווחים על הפסקת ייצור זמנית באפריל, בתחילת חודש יולי דווחה הקבוצה דווקא על עלייה במכירות בירה קורונה, כך שנראה כי עם כל הכבוד לבדיחות רשת – אוהבי הלאגר לא ימהרו לוותר על הבירה שלהם.
לצד סימן השאלה לגבי עתידו של מותג הבירה המקסיקני, שאר מותגי הבירה הבינלאומיים זכו לעלייה בתקופה זאת, וכמותם גם מוצרים נלווים: כוסות מיוחדות, תחתיות משעשעות ומשחקי שתיה. "כאשר הברים סגורים, אנשים מחפשים את הדרך לבלות בבית, ומשדרגים את החוויה הביתית של שתיית בירה, מגמה שבאה לידי ביטוי גם במוצרי יין נלווים", מספר טל רז מבעלי רשת ג'נטלמן. בין המוצרים הפופולאריים כרגע כוסות קירור לבירה, משחקי שתיה, ותחתיות משעשעות.