מותג ציוד האודיו העולמי BOSE PRO יחד עם קבוצת כהנא, הנציגה הבלעדית של המותג בישראל, בחרו לראשונה פרזנטורית לפעילותם בארץ – להקת "היהודים". במסגרת תפקידה כפנים של המותג בישראל, הלהקה תקדם את המותג באמצעות הופעות מיוחדות שתערוך וכן בפעילות במדיה החברתית.
BOSE PRO משווק בישראל על ידי קבוצת כהנא, המספקת פתרונות מקצועיים ומתקדמים בתחום החשמל, הבקרה והאלקטרוניקה. נציגי קבוצת כהנא יזמו את שיתוף הפעולה עם להקת הרוק, שהסכימה לראשונה לקחת חלק בקמפיין משותף עם המותג.
המותגPRO BOSE הוא חלוץ בתחום פתרונות הסאונד המקצועיים, שבנה לעצמו לאורך שנים רבות מובילות במתן פתרונות סאונד ייחודיים בקטגוריות מגוונות כגון ברים, חנויות, אצטדיונים,ומערכות מקצועיות להופעות. המותג קנה לעצמו מוניטין רב בזכות איכות מערכות ההגברה, הרמקולים ומערכות האודיו המקצועיות שהוא מציע. עסקים ומותגים רבים ברחבי העולם, כמו גם בישראל, בחרו להתקין מערכות של המותג ביניהם ניתן למצוא את איקאה, אמריקן איגל, אדידס, בילבונג, ברגר קינג, מסעדת מיטבר, תיאטרון גבעתיים, מלון דן פנורמה ת"א ועוד.
לדברי רועי כהנא, מנכ"ל משותף בקבוצת כהנא: "שיתוף הפעולה זה הינו ראשון מסוגו בארץ בתחום האודיו המקצועי. החיבור בין היהודים ל-BOSE PRO הינו חיבור טבעי כיוון שמדובר בשני מותגים המקדשים יצירתיות ושימוש בטכנולוגיות חדשות, כל זאת לצד קידום תרבות של יצירתיות, חדשנות ועבודת צוות כערך עליון. גם BOSE PRO וגם היהודים יוצרים מתוך תשוקה למוזיקה ולאיכות סאונד בלתי מתפשרת, הכל כדי ליצור חוויה ייחודית וקלאסית עבור הקהל".
לדברי אורית שחף ותום פטרובר: "מאז הקמת הלהקה, לא מצאנו שנכון לנו בשלבים כאלה ואחרים שיתופי פעולה מתחומים שונים. במפגשנו עם קבוצת כהנא, זכיינית Bose Pro בישראל, החיבור היה טבעי מתחילת הדרך ומהר מאוד נמצאה שפה משותפת וגישה המכבדת את תפיסת עולמנו כאמנים. חשנו שקבוצת כהנא ו-Bose Pro מייצגים גישה בלתי מתפשרת בכל מה שקשור לאיכות, מקצועיות ונאמנות לקהלים שהולכים איתם דרך ארוכה ורבת שנים, וכך גם אנחנו".