בורסת היהלומים הישראלית מובילה קמפיין עולמי ראשון מסוגו לעידוד מכירת יהלומים טבעיים, מטעם פדרציית היהלומים העולמית. במסגרת הקמפיין יעלה היום בקנה מידה עולמי סרטון ראשון שהפיקה הבורסה הישראלית תחת הסלוגן WE LOVE NATURAL DIAMONDS ברשתות החברתיות, ויופץ ע"י בורסות היהלומים ברחבי העולם, מלוס אנג'לס ועד הונג קונג. הסרטון הוא "יריית הפתיחה" של קמפיין עולמי שנועד להציג לציבור הצרכנים את ההבדלים המשמעותיים בין יהלומים טבעיים שהם בני מיליארדי שנים וערכם ויופיים נשמרים לנצח, לבין יהלומים סינתטיים המיוצרים במפעלים אשר חודרים לאחרונה לשווקים ברחבי העולם ולעיתים גורמים לבלבול והטעיית הצרכן
הסרטון החדש (באנגלית), שיופץ מהיום באמצעות הרשתות החברתיות ברחבי העולם ע"י בורסות היהלומים ולקוחותיהן (מותגי התכשיטים הידועים בעולם) ובהמשך מתוכנן לעלות כקמפיין פירסומי ברחבי העולם, עוסק בעידן "הפייק" בו אנו חיים וכבר בתחילתו מציג בטשטוש מרומז את הפודיום של הבית הלבן בו באופן יומיומי מתקיימות מסיבות עיתונאים והשיח שעוסק בפייק ניוז; בהמשך מוצגת אישה שעוברת טיפולי יופי אשר מביאים "ליופי מזויף", ברשתות החברתיות יש "חברים מזויפים", משקפי מציאות מדומה מציגים נופים והתרחשויות באופן מזויף, ועוד. בעקבות כל הזיוף נשאלת השאלה: האם כבר אין בימינו שום דבר אמיתי? והתשובה: אהבה היא אמיתית! יהלומים הם אמיתיים! WE LOVE NATURAL DIAMONDS
הסרטון הוא חלק מקמפיין מודעות עולמי שמובילה בורסת היהלומים הישראלית עבור פדרציית היהלומים העולמית ה-WFDB, בה חברות 29 בורסות היהלומים הפעילות ברחבי העולם, קמפיין שמדגיש את האיכויות "היוצאות מן הכלל והייחודיות של היהלומים הטבעיים". כך נכתב במסר שמוציאה הבורסה הישראלית לכל חברי הענף ומופץ בין היהלומנים ומותגי התכשיטים הידועים, יחד עם הסרטון הראשון מסוגו. "בעידן בו אנו מוקפים בפייק ניוז ומוצרים מזוייפים, כאשר הזיוף מציף כמעט כל ענף השוק, מעט נכסים ומוצרים נותרים אותנטים, יחודיים ונדירים כיהלומים הטבעיים", סיכמו בבורסה במכתבם המצורף לסרטון המושק במסגרת הקמפיין העולמי.
ההחלטה לפתוח בקמפיין מודעות עולמי לעידוד רכישת יהלומים טבעיים התקבלה ביוזמת נשיא בורסת היהלומים הישראלית, יורם דבש, שאירח בשבוע שעבר את נשיאי פדרציית היהלומים העולמית למפגש פסגה, אליו הגיעו נשיאים של 14 בורסות יהלומים בעולם וביניהם נשיאי בורסות יהלומים מארה"ב, דובאי, דרום אפריקה, אוסטרליה, הודו, הונג קונג, ועוד. בדיון עלה הצורך במהלך עולמי שיקבע כללי משחק חדשים בתוך הבורסות ליצירת בידול ברור בין הסחר ביהלומים הטבעיים למסחר ביהלומים סינתטיים המיוצרים במפעלים ומעוררים חשש להטעיית הצרכנים.
יורם דבש, נשיא בורסת היהלומים הישראלית אמר: "בורסות היהלומים פותחות בקמפיינים ייעודיים ברשתות חברתיות ובאמצעי התקשורת לקידום מכירת יהלומים טבעיים. הצרכנים צריכים להיות מודעים למה שהם קונים כמו גם לערך האמיתי של המוצר שהם מקבלים. באמצעות קמפיינים לעידוד רכישת היהלומים הטבעיים ברחבי העולם, בכוונתנו להבהיר את היתרונות הייחודים של יהלומים טבעיים לציבור הרחב. אנחנו גאים על כך שהבורסה הישראלית היא זו שמובילה את הקמפיין הזה ברמה העולמית".