על מנת לשפר את הטרפיק לאתר וכדי לשפר מכירות בחנויות אינטרנטיות כמעט כולם כבר משקיעים במידה כזאת או אחרת ב-SEO, כלומר קידום בגוגל. אבל הפעם אנו רוצים לספר לכם על פיצ'ר חשוב, שנקרא AMP ויכול לחולל שיפור מדהים בהגדלת המכירות בחנות האינטרנטית שלכם.
התוסף שעוזר לצמצם נטישה
אפשר לתאר את התוסף AMP בצורה מאוד טכנית, אבל מאוד נוח לדעתנו לתאר אותו בצורה האינטואיטיבית הבאה. מדובר בפיצ'ר המבוסס על קוד פתוח שמשפיע בצורה עקיפה על קידום אתרים ובצורה מאוד ישירה על צמצום שיעור נטישה. כעת, תשאלו בוודאי איך התוסף עושה את זה? התשובה היא שהוא פועל על אופן הטעינה של הדפים למכשירי מובייל שונים (סמרטפון, טאבלט וכדומה).
התוסף מאפשר לדף להיטען בשלימותו ומהר יותר. לגולשים אין סבלנות לחכות שאתרים יטענו. במיוחד כאשר מדובר על גלישה לחנות מקוונת, אם החנות נטענת לאט, שיעור עצום מהגולשים נוטש אחרי שניות ספורות. כך זה קורה בכל דף מוצר שבו ישנן חנויות אחרות שמוכרות משהו דומה במידה כזאת או אחרת. ברגע שהצלחתם לשפר את מהירות הטעינה, אפילו בלי להשקיע עוד שקל בשיטות אחרות של קידום בגוגל אתם רואים את התוצאה. שיפור מהירות האתר משפרת את הטרפיק ומשאירה יותר גולשים, שמסיימים עם קנייה.
האם תוסף AMP מתאים לכל אתר מכירות
תוסף AMP מבוסס על קוד פתוח. כן, ממש כמו וורדפרס, ישנה קהילה של מפתחים ושל גופים הפועלים ברשת, אשר מעורבים בפיתוח ובשיפור. זה לא משהו שגוגל לבדה יוצרת, אולם זה בהחלט משפיע בצורה עקיפה על קידום בגוגל. המעורבות העמוקה של גופים שונים בפיצ'ר הזה הופכת אותו למשהו שלובש צורה שמתקרבת לתקן מקיף, רחב ומקובל. הקשר בין AMP לבין קידום בגוגל עקיף, מכיוון שהטמעה של התוסף באתר שלכם לא יוצרת בין רגע שיפור בגוגל. יחד עם זאת, זה כן אפקטיבי מבחינת קידום אתרים ודי מהר רואים את זה.
זה הולך כך: קודם מטמיעים תוסף AMP באתר או בחנות המקוונת. כעת, חווים שיפור מהירות האתר בצורה מאוד משמעותית. עכשיו, כאשר הדפים נטענים מהר יותר, מגלים בתוך זמן קצר כי שיעור נטישה יורד. כשקיימים יותר גולשים שמגיעים לחנות שלכם דרך הנייד, אפילו אם שיעור המכירות נשאר זהה, אתם מוכרים יותר. אז בגדול, כן, לכל אתר במובייל שווה לשקול את השימוש בתוסף המעניין והיעיל הזה כדי למכור יותר.
עדן – בנייה ושיווק חנויות אינטרנטיות