ש"ס פותחת את קמפיין הבחירות ומתחייבת: ״מילארד שקלים בשנה, קבועים בבסיס התקציב, עבור ביטחון תזונתי באמצעות כרטיסי מזון נטענים. ללא זה – לא תהיה ממשלה״.
תנועת ש"ס פתחה את קמפיין הבחירות תחת הכותרת "רעבים לשינוי", כתשובה ל׳ממשלת השינוי׳ שהפכה את מעמד הביניים בישראל ל"עניים החדשים" המתלבטים בין מוצרי מזון בסופר.
במסגרת הקמפיין החברתי ש"ס מציבה את נושא הבטחון התזונתי בראש סדר העדיפויות. ש״ס היחידה שעשתה זאת בתקופת הקורונה ומתחייבת להפוך זאת לקבוע.
בסרטון המצורף, מציג יו״ר ש״ס אריה דרעי את הבטחת הבחירות הראשונה: "כניסת ש"ס לממשלה תותנה באופן חד משמעית בשריון של מיליארד שקלים כל שנה בבסיס התקציב לכרטיס הביטחון התזונתי לזכאים, מכל המגזרים, וזאת כחלק מתכנית כוללת למיגור העוני וסיוע לאזרחי ישראל הקורסים תחת יוקר מחיה משתולל וממשלה אטומה של לפיד וליברמן".
ש"ס, כמפלגה החברתית היחידה בישראל, שמה לה למטרה לתקן את העוולות ולהגן על מעמד הביניים והשכבות החלשות, ובתוכם 2.6 מיליון הישראלים העובדים שאינם מצליחים לגמור את החודש, 850,000 הילדים ו-201,000 הקשישים אשר נמצאים בחוסר ביטחון תזונתי חמור.