עבודת קידום אורגני היא ללא ספק אחת החשובות בהליך הפרסום והמיתוג של עסק בדיגיטל. כאשר מאפיינים אסטרטגיית מיתוג לעסקים בודקים מי קהל היעד של החברה, היכן הוא נמצא ואיך ניתן להגיע אליו. בדרך כלל קידום אורגני תהיה אחת התשובות ואפשרויות הפרסום הטובות ביותר לאסטרטגיית הפרסום שלכם. להלן 3 טיפים שיעזרו לכם לבדוק אם החברה שלכם מבצעת את העבודה בצורה נכונה ומקצועית.
#1 – החברה מטפלת גם באתר שלכם באופן שוטף
חלק אינטגרלי מעבודה על הקידום האורגני של האתר שלכם בגוגל היא גם עבודה על האתר עצמו. זה אומר ביצוע אופטימיזציה לתכנים, יצירת קישורים פנימיים, העלאת תכנים חדשים לאתר, שדרוג תכנים קיימים, שיפור חוויית המשתמש באתר ועוד. מלבד העובדה שזה חשוב בכל הליך מיתוג עסקי (חוויית המשתמש באתר וכן אתר מעודכן עם תוכן בעל ערך) הרי שזה חיוני גם לקידום האורגני שלו.
#2 – החברה יוצרת כמות קישורים הגיונית לגודל האתר וכמות הגולשים בו
בניית קישורים לאתר היא אחת הדרכים הטובות ביותר לקדם אותו בגוגל והיא נהדרת גם לצרכי מיתוג וקידום המוניטין ברחבי הרשת. על מנת לבצע את העבודה בצורה הטובה ביותר חברת הקידום צריכה לשמור על פרופיל קישורים הגיוני וטבעי. תארו לכם שאתר חדש קם לאוויר ופתאום מקבל 10 קישורים בחודש. זה לא הגיוני אלא אם כן הוא אתר בנושא טרנדי מאוד וכמות הגולשים בו הינה בהתאם. אבל נניח שהקמנו אתר לבית עסק באזור מסוים בארץ, האתר חדש, בקושי נכנסים אליו 1-2 אנשים בכמה ימים וגם הם יהיו בעל העסק ונציג חברת הקידום, זה הרי לא הגיוני לקבל כמות גדולה של קישורים. לכן חשוב לבנות את זה בצורה הגיונית וטבעית ככל האפשר.
#3 – חברת הקידום שולחת לכם דוח חודשי מסודר
כל חברת קידום מקצועית שמכבדת את עצמה ואת לקוחותיה דואגת לשלוח ללקוח דוח חודשי מסודר עם מספר נתונים חיוניים אודות העבודה שהחברה ביצעה במהלך החודש, מיקום ביטויי מפתח שעובדים על קידומם, קישורים, מאמרים שהועלו לאתר ועוד.