צוות השותפויות התקשורתיות הגלובלי של פייסבוק יגיע לישראל להיפגש עם הוולוגרים ולהדריך אותם
כאן, תאגיד השידור ופייסבוק ישראל יוצאים במהלך ייחודי משותף של גיוס והכשרת כ-20 וולוגרים לשידור סטוריז במהלך שבוע האירוויזיון. הוולוגרים, שיבחרו לפרויקט יעלו סטוריז בפייסבוק ואינסטגרם, משלל האירועים המרכזיים ברחבי תל אביב: מתחם היורו-ווילג', יורו קפה וכמובן במתחם אקספו ובאירוויזיון עצמו ויעניקו זווית ייחודית ובלתי אמצעית לקראת האירוע הענק שישודר ב'כאן' 11.
כחודש לפני האירוויזיון, יגיע לישראל צוות השותפויות התקשורתיות הגלובלי של פייסבוק לפגוש את הוולוגרים ויחד עם 'כאן' הם יקיימו עבורם סדנא מקצועית, שתקנה כלים עדכניים ליצירת סטוריז ובניית סיפור למשפיענים ומובילי הדעה המרכזיים שיבחרו להוביל את שבוע הסטוריז הגדול של האירוויזיון.
הוולוגרים שיבחרו למהלך יקבלו גישה לאירועים ומתחמים מיוחדים של האירוויזיון משם הם יעלו את הסטוריז שלהם בעברית ואנגלית וישתפו בפלטפורמות הדיגיטליות של 'כאן' ובפלטפורמות של תאגיד השידור האירופאי, ה-EBU.
'כאן' דיגיטל יסקרו את פעילותם של הוולוגרים לאורך האירועים השונים על גבי עמודי הדיגיטל של 'כאן'.
אלעד טנא סמנכ"ל דיגיטל, כאן: "שיתוף הפעולה עם פייסבוק הוא המשך טבעי לפעילות הדיגיטלית הענפה של כאן בכלל ובפייסבוק בפרט. אנחנו רואים בסטוריז פלטפורמה בפני עצמה בעלת מאפיינים ייחודיים כגון מידיות ואותנטיות, ושיתוף הפעולה עם הוולוגרים יאפשר למיליוני גולשים בישראל ומסביב לעולם לצפות באירוויזיון כפי שהוא לא נראה בעבר ולהרגיש קרובים מתמיד".
עדי סופר תאני, מנכ"לית פייסבוק ישראל: "שיתוף הפעולה עם 'כאן' מהווה הזדמנות להגיע למיליוני אנשים מחוץ לישראל, שיוכלו להתוודע ולהכיר את ישראל דרך עיניהם של שגרירי רשת מובילים. יותר ויותר אנשים הפכו את הסטוריז לכלי המועדף עליהם, ועם למעלה ממיליארד סטוריז שמשותפים מדי יום על גבי הפלטפורמות השונות של פייסבוק ברחבי העולם הרי שההשפעה של הסטוריז היא עצומה. אנו שמחים על ההזדמנות לתמוך באירוויזיון את הכלים והידע הנדרש לשגרירי הרשת כך שיוכלו לשתף דרך הסטוריז את החוויה העוצמתית והאישית שלהם מאחד האירועים הגדולים והמרגשים שידעה ישראל בשנים האחרונות".
אירוויזיון 2019 ישודר ב-כאן, תאגיד השידור הישראלי, בתאריכים: 14,16, ו-18 במאי. אירועי האירוויזיון יתקיימו בפעם ה-64 ולראשונה בתל אביב בהשתתפות 41 מדינות, תחת הסלוגן: ׳Dare To Dream’.