רשת האינטרנט מכילה כיום אינספור אתרי אינטרנט בכל תחום כמו גם בכל נושא. כאשר אנחנו מקלידים בשורת החיפוש תחום שירות מסוים שאנחנו זקוקים לו כמו גם מוצר כלשהו שאנחנו מבקשים להתעניין בו, עולים לפנינו אינספור אתרים המציעים את השירות הרצוי או את המוצר שאנחנו מחפשים.
אם נמשיך ונדפדף בכל הדפים שגוגל מציע לנו נגלה עשרות עמודים עם תוצאות. אך מי מאתנו אכן טורח לחפש בעמודים הפנימיים של גוגל? האם יש מי שמחונן מבט לעבר האתרים הנמצאים בעמוד 10, 11, 12 ומעלה? כמעט אף אחד. מסיבה זו כולנו מעוניינים להיות ממוקמים במקומות הראשונים על מנת שנצליח לקבל את מרב החשיפה בקרב הלקוחות הפוטנציאליים שלנו.
פונים אל חברת קידום
אז ברור כי הדבר הראשון שכל בית עסק שרוצה להצליח צריך, זה אתר אינטרנט מושקע. אך גם לאחר שכב ריש לנו אתר אינטרנט כזה, אנחנו עדיין חייבים להמשיך ולהשקיע. האתר עצמו זקוק להמשך השקעה. הוא צריך קידום, הוא זקוק לתחזוקה והוא חייב טיפוח אישי ומקצועי של מקדם אתרים על מנת שאתר האינטרנט יגיע להצעות הראשונות של גוגל בדפים הראשונים שלו.
חברות קידום מקצועיות מסוגלות למנף כל בית עסק ולהפוך אותם לרווחיים ביותר. זאת באמצעות השקעה באתר שיהיה מקצועי, שיהיה מרשים שיהיה מושך ושיגרום ללקוח רצון להישאר באתר ולעיין בכל מה שהוא מציע.
מעבר לזה תשקיע חברת קידום האתרים גם בקידום של העסק. האתר חייב להיות מקודם על מנת שגוגל יציע אותו בין ההצעות הראשונות שלו וכך בעצם האתר היפה והמושקע יצליח ליהנות מחשיפה בקרב הלקוחות הפוטנציאליים שלו.
קידום אורגני או קידום ממומן
אם תפנו אל המומחים, תשמעו על שתי אפשרויות של קידום. יישנו הקידום הממומן וישנו הקידום האורגני. הקידום הנכון והמקצועי עבור גוגל זהו הקידום האורגני. זה הקידום אשר למעשה הכי מתאים לשפה של גוגל והוא פועל למען המטרה הרצויה של קידום האתר בצורה עקבית ויציבה. ישנה גם האפשרות של קידום ממומן אך הוא יחזיק מעמד רק לאורך התקופה אשר בה הלקוח משלם לגוגל עבור הקידום.