החלטתם לקדם את האתר המקרטע שלכם ולנסות להביא אותו למקום שבו יהיה ניתן לקבל יותר תוצאות וטראפיק מכובד. מצויין. מה שנשאר זה באמת לבדוק ולחפש איש קידום אתרים או חברה גדולה שזהו תחום עיסוקה (תלוי בגודל ובחזון וייעוד האתר) וישנם הרבה מקדמים ברשת.
שלב המיון ובחירת מקדם האתר אמור להיעשות בצורה פשוטה אך עם תשומת לב רבה ליתרונות של מקדם האתרים. ישנם מקדמי אתרים שנותנים את הטון בנראות האתר בצבעים ובסגנון הלחצנים בויז'ואל וכל הפרונט הראשוני שנראה לעין.
יש את אלה שחשוב להם עניין התוכן המקצועי והראוותני והמושך באתר יותר מאספקטים אחרים כמו בדוגמא הראשונה. יש את אלה שמבחינתם רק קישורים.. עוד ועוד קישורים והפצת לינקים שמבחינתם הם הם הסיבות שיקדמו לך את האתר, כך הם אומרים.
מידע נוסף על איך בוחרים מקדם אתרים.
נראה שכמו ברוב המקרים בעולם קידום אתרי אינטרנט – המקצועיים יותר יתנו את החשיבות וההעמקת היתר באתר שאותו הם יקדמו בתוכן. עוד ועוד תוכן מעולה ומושך וחזק ומעניין. תהליך קידום אתרים חייב גם להיות מבוסס על מחקר מילות מפתח איכותי – בכדי לזהות הזדמנויות ולהכיר את קהל היעד ואיך הוא מחפש את המוצר או השירות שלך בגוגל.
הרצון של כולם, או לפחות חלק גדול מבעלי האתרים או בעלי העסקים בעיקר שיש ברשותם אתר אינטרנט אבל אינם מקצועיים בעולם הווב וכל הנלווה והקשור לו, הוא בעיקר לקבל תוצאות מהירות ועכשיויות מבלי להתאמץ ולהשקיע באופן רציני ומקצועי בכל הקשור להבנת ואופן הביצוע של הנכס היקר היושב להם ברחבי האינטרנט.
נורא חשוב להבין איך לקדם את העסק שהוא בעצם האתר שלנו כדי שיבנה על יסודות חזקים ולאורך זמן ולא לתת למי שאינו מקדם אתרים רציני שזה תחום עיסוקו העיקרי לעשות לנו את העבודה כי אז הבייבי שלנו ששילמנו עליו כל כך הרבה והשקענו עליו מאמץ רב, יראה כמו אתר אינטרנט פינתי ומשעמם שמזנה את הרשת ואת השם שלכם כעסק ושל מקדמי האתרים בכלל, שרובם טובים ומעולים ומעריכים את המקצוע ומתפרנסים ממנו.
לכן עצרו, חישבו וחפשו ומיצאו את איש המקצוע שאת הנכס/האתר שלכם תפקידו בידיו ותהיו בטוחים שאת העבודה שנתתם לו הוא יקח באופן מקצועי וישר וידע להביא את היתרון שלו כמקדם מקצועי אל ההשקעה שלכם כבעלי נכס אינטרנטי.