בניית אתרים תדמיתיים עבור עסקים
ימי הקורונה הוכיחו לכל בעלי עסקים עד כמה חשוב שיהיה להם אתר אינטרנט איכותי ולכן בימים הראשונים של המגפה, הייתה דרישה לבניית אתרים תדמיתיים רבים ובשיא המהירות.
חלון הראווה של החברה ללא קשר לתחום העיסוק שלה ובמיוחד אם אין לה חנות קמעונאית בקניון, או ברחוב הוא אתר האינטרנט. לכן כשמבצעים בניית אתרים מקדישים תשומת לב רבה לכל פרט כדי ליצור אתר ייצוגי מושלם.
הדגשים שיש לתת בעת בניית אתרים תדמיתיים
המטרה של אתרים תדמיתיים היא לחשוף בפני הקהל את הפעילות של החברה באופן רוחבי. אם גולש נכנס לאתר והוא אינו מכיר כלל את החברה, לא שמע אף פעם את שמה, תיפתח בפניו קשת של קטגוריות והוא יעבור בין המסכים כדי לקרוא את המידע הרב שמופיע בהם. ככל שמדובר במידע מפורט ומקצועי, כך הגולש יהיה מרוצה יותר ויותר מהמומחיות שמשתקפת בכל קטגוריה. קיימת סבירות גבוהה שלא יהיה זה הביקור האחרון שלו באתר זה.
עקב כך, מי שעוסק בנושא של בניית אתרים תדמיתיים מקבל ממנהלי העסק את המידע המקצועי ביותר לפרסום באתר, כדי שהלקוח יקבל תשובות ופתרונות לכל נושא שעד עתה לא הבין באופן מעמיק. כאשר ההסבר הוא בשפה מובנת וקולחת, הגולש יהיה מרוצה שסוף סוף קיבל מענה לנושא שהטריד אותו שמן רב.
בנוסף לכך, מוסיפים באתר מאמרים מקצועיים על כל נושא הקשור לפעילות העסקית על כל רבדיה וגם בנושאים הקשורים לפעילות הזו. בעקבות קריאת המאמרים הגולש מגבש חשיבה לגבי תדמיתה של החברה וכשהאתר הוא בטיב מעולה, כך נוצרת התדמית החיובית וזו בדיוק המטרה של הקמת האתרים הללו.
בניית אתרים בימי הקורונה
בימי מגפת הקורונה עסקים רבים הבינו שהם חייבים אתר תדמיתי כיוון שזה החלק שחסר להם בפאזל של הנכסים הדיגיטליים ולכן הם ביקשו מאנשי המקצוע לפעול במהירות, לבנות אתר תדמיתי ולהעלות אותו לאוויר.
אחת הסיבות העיקריות לכך הייתה הרצון לקשר בין האתר התדמיתי לחנות האינטרנטית. יש עסקים שהחנויות הללו פעילות זמן רב ולכן היה צורך בקישור בלבד. יש כאלו שהחליטו לשדרג את החנויות הללו וליצור נוחות מרבית ללקוחות הפוטנציאליים, לאור הכמויות העצומות של הרכישות המקוונות. ויש אחרים שלא הייתה להם חנות מקוונת ולכן פעלו להפעיל אחת כזו במהירות.
התוצאות של בניית אתרים מעולים
כאשר מבצעים עבודה מדויקת של בניית אתרים תדמיתיים המעוצבים באופן מדהים והם מותאמים לצרכים של הלקוחות, התוצאה היא לא פחות ממושלמת.
על פי ניתוחים שמבצעים אנשי השיווק הדיגיטלי אפשר לראות את הכמות הגדולה של הגולשים שנכנסו לאתר החדש, אם הגיעו דרך הפייסבוק או דרך האינסטגרם ועד כמה הם היו אינטראקטיביים במהלכים הללו. כמו כן מפלחים את נתוני הגולשים על פי גילם, מקומות המגורים, תחומי העיסוק שלהם ועוד כדי לתכנן את מסעי הפרסום העתידיים.