חברת אלקטרולוקס משיקה קמפיין עולמי הקורא לאלפי בני נוער מרחבי העולם וגם מישראל לקחת חלק בפרויקט שמטרתו להתאים את צרכי הקיימות, איכות הסביבה ושאיפות הנוער כהכנה לבתים שיקימו בעוד עשור.
חברת אלקטרולוקס משיקה קמפיין עולמי בשם: "Better Living 2030" המזמין בנו ובני נוער מרחבי העולם וגם מישראל, לשלב כוחות עם החברה על מנת לבחון פתרונות לבתים העתידיים שיקימו.
המטרה היא ללמוד עוד על התקוות, החלומות והחששות של הצעירים, כדי להיות מסוגלים לספק פתרונות המותאמים לצרכים שלהם לחיים איכותיים וברי קיימא כשיגיעו ל- 2030.
ג'ונאס סמואלסון, מנכ"ל אלקטרולוקס מסר לחדשות ישראל: "אנחנו רוצים להקשיב לאלה שיקימו את בתיהם בעתיד הקרוב. מהן התקוות והחלומות שלהם כשהם חושבים על חייהם בעוד עשר שנים. הרצונות, הבחירות ודרך החיים שלהם אשר ישחקו תפקיד קריטי בעיצוב חיים טובים יותר. המטרה היא לחפש תובנות אצל אלו שיקימו בתים לעצמם בעוד כעשור כדי להיות מסוגלים לספק פתרונות המותאמים לצרכים שלהם"
במכתב הפתוח, עליו חתם המנכ"ל ג'ונאס סמואלסון, חברת אלקטרולוקס מזמינה צעירים בגילאי 15-20 להצטרף לצוות יוצרי השינויים. הצעירים שיבחרו ילוו בכמה מיצרני השינויים המשפיעים ביותר בימינו שיעזרו בחקירת פתרונות לחיים טובים יותר בשנת 2030.
כחלק מאותה יוזמה, חברת אלקטרולוקס תערוך סקר עולמי שבו ייקחו חלק כ- 15,000 צעירים בגילאי 15-20 אשר יישאלו כיצד הם רואים את בתיהם בעתיד. תובנות מהסקר והמפגשים עם צוות יוצרי השינויים ישמשו את אלקטרולוקס בשאיפתה ליצור חידושים חדשים לקיימות ועתיד טוב יותר.
היוזמה היא חלק מהתוכנית הכוללת של אלקטרולוקס. עם יעדים לשנת 2030 המתמקדים באכילה טובה יותר, טיפול טוב יותר בבגדים, סביבה ביתית טובה יותר ובחברה טובה יותר, היוזמה מרחיבה את היקף המחויבות של אלקטרולוקס לקיימות וזה מאפשר לחברה לתרום בצורה משמעותית יותר בהבאת פתרונות לאתגרים גלובליים.