הכניסה של אמזון לפעילות ישירה בישראל צפויה לטלטל את שוק הקמעונאות המקומי. קמעונאים שיתעוררו בזמן ישמרו את מקומם במגרש. ב- GCX יודעים למצוא, עבור כל גורם, את הפתרון הייעודי והנכון עבורו, באמצעות ניסיון רב, ידע ומערכות המידע של החברה, שהן "טיילור מייד" ומאפשרות לתרגם יכולות ולהטמיע אותן הלאה לטובת הלקוחות של החברה. היתרונות שמביאהGCX לשולחן העסקי הם רבים ונשענים על מעורבות החברה כמובילה בתחום האיקומרס הבינלאומי והלוקאלי עם הפנים החוצה.
ב- 15 השנים בה היא פועלת, הפכה GCX לגורם משמעותי בשוק הבלדרות ממזרח אסיה ומסין ויש המשווים את התמורות שחוללה לשינויים שקופיקס הטמיעה בשוק הקפה, בכך שתרמה להורדת תעריפים כמעט מיידית ב- 50%.
GCX היא חברת הבלדרות הישראלית הגדולה ביותר בשוק הישראלי
מאחורי GCX ניצבת קבוצת קריאף שהיא אחת מחמש קבוצות השילוח הגדולות בישראל.GCX היא כיום חברת הבלדרות הישראלית הגדולה ביותר בשוק הישראלי. בשנים האחרונות היא ניצבת במרכז המהפכה הצרכנית שעוברת על המשק הישראלי עם המעבר של יותר ויותר ישראלים לרכוש באתרי סחר בחו"ל מוצרי צריכה שונים, קטנים וגדולים. הצרכן הישראלי זיהה את האפשרות לרכוש מוצרים באתרים בינלאומיים ללא מע"מ וללא מיסים, למד והתמקצע בעולמות היבוא האישי, רכש אמון באבטחת המידע הפיננסי ונהנה משירות טוב.
מיסים ומשלוחים
ככל שעולם הקניות המקוונות מתפתח, גדלה חשיבות שקיפות המידע לגבי תשלום מיסים ודמי טיפול במדינת היעד. כיום, כל צרכן באמצעי מקוון ראוי שידע להבחין בין משלוחי DDP (בהם כל המיסים שולמו מראש במועד הרכישה) ובין משלוחי DDU (בהם המיסים לא שולמו מראש). בהיעדר סטנדרטיזציה מחייבת עולמית בתחום זה כל אתר בינלאומי פועל כראות עיניו ויש להניח שתחול באופן טבעי הסדרה עתידית לטובת כלל הצדדים.
GCX – מענה מקצועי ומהיר לצרכן
הגידול המואץ מחייב את GCX להמשיך ולתת מענה מקצועי ומהיר לנמעני החבילות ולראיה, בשנתיים האחרונות בוצעו השקעות גדולות במערך שירות הלקוחות של החברה, תוך שידרוג אתר האינטרנט של החברה, הטמעת כלים חדשניים ובהם נציג שירות דיגיטלי. "החברה המהווה חוליה אחרונה בשרשרת היבוא והחוליה היחידה שדוברת עברית, היא למעשה כתובת עיקרית לבירור ענייני צרכנות של הגולשים, גם אם במרבית המקרים כל המידע מובהר ומונגש באופן מקוון ואין לנו למעשה מעורבות בסוגיה" אומרים ב-GCX. כחלק מכך, מאפשרת החברה ללקוח שירות מעקב מלא אחר המשלוח מרגע הגעתו לישראל ועד למסירה בביתו.
GCX פועלת כל העת לשיפור מתמיד בשירות תוך תהליך למידה מהתלונות ומהסיטואציות שאנו נתקלים בהם באמצעות הצרכנים ופניותיהם, כדי לסייע לצרכן הישראלי לחוות חווית רכישה טובה בתהליך היבוא האישי. המשך הצמיחה של שוק היבוא האישי הוא חלק מתהליך חברתי עמוק של התמודדות עם יוקר המחייה בישראל. כחברת בלדרות שאמונה על הליך השחרור ממכס מתייחסת במלוא הרצינות והמקצועיות למקטע ה- Last mile, שיש לו השפעה משמעותית על תפיסת השירות של הצרכן.