בעל עסק, חשוב שתדע כי פרסום בדיגיטל יכול להזניק כל עסק קדימה. לא רק חנויות מקוונות או עסקים אונליין יפיקו תועלת עצומה מפרסום דיגיטלי. אבל יש כמה דברים חשובים, לפני שקופצים למים.
פרסום בדיגיטל זו השקעה לטווח ארוך
אם מישהו מבטיח תוצאות מהיום למחר, זה סימן מובהק לבעייתיות. חשוב שתדעו מראש כי פרסום בדיגיטל זו השקעה לטווח ארוך ואת התוצאות רואים היטב, עם הזמן. ממש כמו בניית אתרים מורכבים שצריך לתכנן ולגבש, יש לפרסם בדיגיטל על בסיס תוכנית פעולה. יש לדעת בדיוק לאן מכוונים ולהגיע עם ציפיות ריאליות.
מפרסמים בדיגיטל בפלטפורמות משלימות
פרסום בדיגיטל יכול ללבוש צורות שונות, ואף אחת איננה יותר טובה מהשנייה. מה שנכון להבין זה שפלטפורמות מסוגים מסוימים יהיו עדיפות לעסקים מסוימים ואילו פלטפורמות אחרות יתאימו יותר לעסקים מענפים אחרים. אך בכל מקרה, תמיד טוב לפזר את הפרסומים בין פלטפורמות שונות. ככל שעובר זמן, אפשר לראות איזה אפיק עובד בצורה טובה יותר ואיזה אפיק משיג פחות תשואה (מבחינה פרסומית ועסקית).
האם אפשר לפרסם לבד בדיגיטל
האמת היא שלבנות קמפיין בדיגיטל זה לא הדבר הקשה ביותר. מה שבאמת מצריך מקצועיות זה יצירה של קמפיינים טובים ויותר מזה – יצירת קמפיינים מעולים בתקציב נתון. מי שלא מבין מה הוא עושה יכול לשרוף תקציב פרסום של חודשים ארוכים, בקמפיין אחד בלתי יעיל. מי שיודע מה הוא עושה יכולה לצאת בקמפיין גרילה זריז ויצירתי, שלא שורף יותר מדי כסף אבל משיג תוצאות טובות למדי.
קידום בעזרת גוגל
ברגע שיש לכם נכס דיגיטלי, כגון למשל אתר אינטרנט, פורטל או מיניסייט, הגיע הרגע לפרסם אותו. במידה רבה, הפרסום של האתר יכול להוביל להרבה יותר כניסות מגוגל. קידום בעזרת גוגל נקרא בשפה המקצועית SEO. מדובר בשורה של צעדים שהופכים את הנכסים הדיגיטליים העסקיים למזוהים על ידי מנוע החיפוש כאטרקטיביים ומתאימים לחיפושי גולשים. אפשר לעשות את זה תוך שיפור האתר וההיררכיה שלו. אפשר לעשות את זה באמצעות שיפור מילות מפתח, יצירת תכנים איכותיים, שימוש בפיצ'רים. כאשר האתר מתקדם בגוגל, התוצאה ברורה – יותר כניסות לאתר, יותר לידים, יותר פניות, יותר לקוחות.
פרסום בדיגיטל במדיה החברתית
מקום של כבוד צריך לתת לפרסומים שמופנים אל המדיה החברתית. אם זה טיק טוק ואם זה פייסבוק, אם זה לינקדאין ואם זה אינסטגרם או אפילו יו טיוב, אלה המקומות שבהם הציבור נמצא. הרשתות החברתיות מושכות טרפיק אפילו יותר מכל יתר האתרים המובילים. פרסום במדיה החברתית ושיפור דפים עסקיים יכולים להוביל להצלחה עצומה. אנשי המקצוע מסבירים כי ברשתות החברתיות אפשר ליצור באז ולקדם שיווק ויראלי. ניתן להמיר לייקים ושיתופים וגם מעורבות גולשים, לתוצאות עסקיות משופרות.