מערכת CRM היא יישום תוכנה המנהל ניהול קשרי לקוחות. זה משמש עסקים וארגונים כדי לנהל את האינטראקציות שלהם עם לקוחות, שותפים ובעלי עניין אחרים.
מערכת CRM כוללת בדרך כלל את הרכיבים הבאים:
– נתוני לקוחות
– נתוני איש קשר
– אוטומציה שיווקית
– אוטומציה של מכירות
– מידע על המוצר
– כלי דיווח ודשבורדים
מערכת CRM למכללות ובתי ספר היא מאגר מידע על יחסי הגומלין בין חברה ללקוחותיה. זה עוזר בניתוח נתוני הלקוחות ומספק תובנות לחברה על שיטות העבודה העסקיות שלהם.
חלק זה דן כיצד נעשה שימוש במערכות CRM למטרות שיווק. הם מספקים ניתוחים לגבי התנהגות לקוחות ומאפשרים לחברות לבצע בדיקות A/B, פילוח ומיקוד.
חלק זה דן גם כיצד מערכות CRM משמשות בפעולות מכירות כגון יצירת לידים, מעקב אחר מכירות וסגירת מכירות.
מידע על מערכת CRM חשוב לכל עסק לדעת. זה עוזר להם להבין איך הלקוחות שלהם מקיימים אינטראקציה עם החברה.
נתוני מערכת ה-CRM יכולים לסייע בהבנה טובה יותר של התנהגות הלקוח והם גם שימושיים למתן משוב ללקוחות על הניסיון שלהם עם החברה.
מערכת CRM יכולה להיות מרכיב מרכזי באסטרטגיית שיווק מכיוון שהיא מספקת תובנות לגבי מה הלקוחות עושים, היכן הם נמצאים ומה הם מחפשים.
מידע מערכת ה-CRM הוא המידע על מערכת ה-CRM
כגון שם, מיקום ההתקנה וסוג מערכת ה-CRM.
CRM הוא מסד נתונים משולב של מידע לקוחות המשמש בעסק לניהול מערכות היחסים שלו עם לקוחות ואנשי קשר אחרים. מערכת ה-CRM כוללת מאגרי לקוחות, אוטומציה של כוח מכירות, אוטומציה שיווקית, ניהול אנשי קשר, מערכות ניהול פיננסי ותוכנות שירות בשטח.
—
מערכת ה-CRM היא תוכנה שנועדה לעזור לחברות לנהל את זרימת העבודה ואת קשרי הלקוחות שלהן.
מערכת ה-CRM קיימת כבר שנים רבות. הוא פותח בתחילה על ידי חברת התוכנה Oracle Corporation בסוף שנות ה-80.
חלק זה מדבר על הסוגים השונים של מערכות CRM הזמינות כעת, התכונות שלהן וכיצד ניתן להשתמש בהן.
סקירת מערכת CRM
מערכת CRM היא מסד נתונים ממוחשב שיש בו מידע על כל פעילויות הארגון. הוא מטפל בנתוני לקוחות, נתוני שיווק ומידע אחר הקשור לעסקים. זה משמש לעתים קרובות על ידי חברות כדי לעקוב אחר אסטרטגיות המכירות והשיווק שלהן, כמו גם שירות לקוחות.
ישנם סוגים רבים של מערכות CRM הזמינות בשוק כיום. חלקם מיועדים לעסקים בקנה מידה קטן בעוד שאחרים מיועדים לעסקים בקנה מידה גדול עם צרכים מורכבים. הרשימה הבאה נותנת סקירה כללית של הסוגים השונים הללו:
1) ניהול קשרי לקוחות (CRMs) – מערכות אלו מתמקדות בשירות לקוחות, מכירות, שיווק ודברים אחרים הקשורים. למידע נוסף היכנסו >> https://scallacrm.co.il/