קידום אתרים אורגני הוא הדרך המשתלמת ביותר לדירוג גבוה בגוגל. עם התחרות הנמוכה והעלות המינימלית, זוהי דרך אמינה וארוכת טווח להשיג דירוג מוביל במנועי החיפוש.
גוגל הפך למנוע החיפוש הפופולרי ביותר בעולם. זהו גם מנוע החיפוש הנפוץ ביותר במדינות רבות.
הדבר הראשון שצריך לעשות הוא לוודא שאתה משתמש במילת מפתח ייחודית ורלוונטית בתג הכותרת שלך. כמו כן, עליך לוודא שהתוכן שלך מספק מענה טוב למילות המפתח שבחרת. כדאי להשתמש במילות מפתח ארוכות זנב, שהן ספציפיות יותר ממילות מפתח כלליות, כדי שתוכל לדרג גבוה יותר בגוגל
הרבה אנשים עדיין לא מודעים לחשיבות של קידום אתרים אורגני וכיצד הוא יכול לעזור להם. לכל עסק חשוב שיהיה לו פרופיל קישור בריא וטבעי שיעזור להם לדרג גבוה יותר במנוע החיפוש של גוגל ובחירה של חברת קידום אתרים מקצועית תעזור בכך בשלב הקידום כדי למקסם את התהליך עוד יותר.
חשיבות התוכן בקידום אתרים אורגני
קידום אתרים אורגני הוא תהליך הכולל יצירה והפצה של תוכן באינטרנט. המטרה של קידום אתרים מסוג זה היא למשוך תנועה ממקורות טבעיים ללא תשלום. תוכן הוא המפתח להצלחה עבור כל חברה שרוצה להיות בעלת נוכחות חזקה באינטרנט.
כדי שתוכן יהיה אפקטיבי, עליו להיות:
1) רלוונטי ומרתק
2) ייחודי ומקורי
3) מתעדכן באופן קבוע
4) משותף בערוצי מדיה חברתית
אופטימזיציה לאתר – לשפר ולעדכן כמה שצריך
שואלים את עצמכם מה זה SEO? חשוב להזיכר שאופטימיזציה אורגנית לאתר היא תהליך של שיפור הנראות של אתר אינטרנט בגוגל. זה נעשה על ידי הבטחה שהתוכן באתר רלוונטי למילות מפתח ספציפיות, ושיש בו תוכן איכותי. כדי לקדם ולשפר דירוגים. אלמנטים של אופטימיזציה אורגנית של אתרים כוללים: ניתוח מילות מפתח, זיהוי מילות המפתח שאליהן מכוון העסק ויצירת תוכן שיתאים למילות המפתח הללו. התוכן עשוי להיכתב בבית או במיקור חוץ לכותב עצמאי בהתאם לתקציב החברה. מילות מפתח מיקוד עשויות להתווסף כמטא תגיות עבור דפים רלוונטיים, שוב, זה עשוי להיות מיקור חוץ לעצמאי. הוספת מילות מפתח למטא תגיות עבור דפים רלוונטיים. צור תוכן שתואם את מילות המפתח הללו.
ישנם גורמים רבים המשפיעים על דירוג החיפוש האורגני. אלו כוללים:
– רלוונטיות מילות מפתח
– סמכות תחום
– סמכות עמוד
– אופטימיזציה של הדף באתר
קישורים חיצוניים – הקסם בקידום!
קישורים חיצוניים לקידום אתרים אורגני הם הקישורים המפנים לאתר שלך מאתרים אחרים. חשוב להבין שלא צריך רק לצאת ולקבל כל קישור, אלא את אלו הרלוונטיים לאתר שלכם ולתוכן שלו. ישנם גורמים רבים שקובעים עד כמה קישור רלוונטי. אחד מהגורמים הללו הוא טקסט העוגן בקישור. טקסט עוגן הוא כאשר מישהו מזכיר את האתר שלך בקישור שלו. טקסט עוגן רלוונטי אם הוא מכיל ביטוי או מילת מפתח הדומים למילת המפתח שאליה אתה ממקד. לקישור יהיה ערך רב יותר מכיוון שיש סיכוי גבוה יותר ללחיצה, מה שיוביל ליותר תנועה לאתר שלך.
קידום אתרים אורגני מה זה בעצם
קידום אתרים אורגני לא עוסק בקבלת דירוג גבוה יותר לאתר, אלא מדובר ביצירת תוכן שאנשים רוצים לקרוא ולשתף. המטרה של קידום אתרים אורגני היא ליצור תוכן שמדורג בעמוד הראשון של תוצאות מנועי החיפוש. כדי להשיג זאת, משווקים צריכים להתמקד במילות מפתח ובנושאים שיענו על השאלות שאנשים שואלים באינטרנט. עליהם ליצור תוכן מקורי שנותן ערך ועונה על שאלות הרלוונטיות לנושא שאליו הם מכוונים. הם צריכים גם לקדם את התוכן שלהם דרך ערוצי מדיה חברתית כמו פייסבוק, טוויטר, יוטיוב ולינקדאין כדי לקבל יותר חשיפה לאתר שלהם.
קידום אתרים אורגני הוא ההפך משיווק מסורתי. עם קידום אתרים אורגני, משווקים צריכים ליצור תוכן שאנשים רוצים ולשתף אותו עם החברים והמשפחה שלהם כדי לדרג את מילות המפתח. זה נעשה באמצעות שיווק במדיה חברתית, בלוגים, בלוגי וידאו או פוסטים אורחים באתרי אינטרנט אחרים. המטרה הסופית עם קידום אתרים אורגני היא להביא את האתר שלך למקום הראשון במילות מפתח שרלוונטיות לאתר.
איך בוחרים חברת קידום אתרים
יש הרבה חברות שמתיימרות להיות מומחיות בקידום אתרים, אבל איך תדעו איזו מהן הכי מתאימה לעסק שלכם? להלן מספר דברים שכדאי לזכור בעת בחירת חברת קידום אתרים.
-האם יש להם ניסיון עם התעשייה שלך?
-האם הם מציעים ביקורת וייעוץ חינם?
-כמה גובים ממך לחודש?
-אילו שירותים הם מציעים?
-אילו ערבויות או אחריות יש להם עבור השירותים שלהם?
קידום אתרים אורגני באופן מקצועי בלבד
אסטרטגיית קידום אתר אורגני היא גישה ארוכת טווח ובת קיימא לדירוג בדפי התוצאות של מנועי החיפוש. זה כולל בניית תוכן איכותי ורלוונטי.
קידום אתרים אורגני הוא תהליך אופטימיזציה של אתרים ודפי אינטרנט כך שהם ידורגו גבוה יותר בדירוג מנועי החיפוש מבלי להשתמש בפרסום בתשלום או ממומן. קידום אתרים אורגני מקיף את כל האסטרטגיות הנחוצות כדי שאתר יצליח מבלי לשלם עבור מיקום או קידום.
אין לבלבל בין קידום אתרים אורגני לבין אופטימיזציה של מנועי חיפוש "טבעיים" או "אורגניים", המתייחסת לפרקטיקה מיושנת של מניפולציה של מנועי חיפוש באמצעות ספמדקס וסכמות קישורים.
המטרה של קידום אתרים אורגני היא לדרג כמה שיותר גבוה בתוצאות חיפוש בגוגל באופן טבעי ללא תשלום לגוגל או מנוע חיפוש אחר.