נחתם מזכר הבנות עם רשת הקמעונאות “קרפור”, שצפויה לפתוח מספר סניפים בישראל עד לסוף שנת 2022. בנוסף, תוך שלוש שנים יוסבו למעלה מ-150 סניפי “ביתן-מגה” לקרפור, במקביל לפתיחת סניפים חדשים. הצדדים יפעלו לחתימה על הסכם מחייב עד אפריל 2022. הסכם הזכיינות בין הצדדים הוא לתקופה של 20 שנה, עם אפשרות להארכה ל-20 שנים נוספות.
רשת “קרפור” היא הקמעונאית הבינלאומית הגדולה ביותר שנכנסה עד היום לישראל, עם כ-14 אלף סניפים ביותר מ-40 מדינות ומחזור מכירות של 81.2 מיליארד אירו.
החברה פועלת בפורמטים קמעונאיים שונים: היפרמרקטים, סופרמרקטים, Cash & Carry, חנויות עירוניות ואתרי מכירות אונליין, המותאמים לכל מדינה ומדינה.
לרשת קרפור מדובר בהרחבת הפעילות הבינלאומית של החברה, נשיא החטיבה הבינאלומית של החברה פטריק לאספרגוס: “אנו שמחים לחתום על ההסכם, שמוכיח שוב את היסודות האיתנים של אסטרטגיית הזיכיונות הבינלאומית של קרפור”.
עוד הוסיף: “אנו סמוכים ובטוחים שהגעתה של קרפור לישראל תעזור משמעותית בשיפור חוויית הקניה המקומית ותחזק את כוח הקנייה של הצרכן שיקבל מוצרים טובים יותר, במחירים נוחים יותר”.
מנכ”ל אלקטרה מוצרי צריכה, צביקה שוימר ציין כי “כניסת קרפור לישראל היא המהלך הגדול והמשמעותי ביותר בתולדות הקמעונאות בישראל מאז ומעולם. היותה של קרפור רשת שיווק עולמית מובילה ויצרנית מזון וצריכה מהגדולות בעולם, יאפשרו להוביל את שוק המזון והצריכה בישראל ולהיכנס לתחומים חדשים”.